tirsdag den 12. marts 2013

Fire små træknapper....


Jeg skulle bruge 4 små fine træknapper til min lille vest, så jeg har i dag besøgt www.impaz.dk, som ligger lige i nærheden.

Vesten begyndte jeg på i aftes, hvor jeg trængte til lidt afveksling fra min perlegrå mohairtrøje.

Jeg mangler kun det sidste af ærmerne (strikker dem parallelt).

Sommetider lader man bare principper være principper - nogle påstår også de er til for at brydes. Det passer mig godt.
Jeg faldt for et nyt garn - Miranda - en blanding af bomuld, hør og acryl. 
Her vil jeg udfordre mig selv med en bluse til sommer.
Det er "Solar Plexus" fra Sommerstrik af Annette Danielsen.   
 
                                                                                                                          
Så strikke-arbejdsløs bliver jeg ikke foreløbig.
 
 
 

2 kommentarer:

  1. God arbejdslyst med det hele - ser spændende ud :o)

    SvarSlet
  2. Tusind tak Anne og velkommen som min læser

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.