Udvalgt indlæg

Hvad er kjolens navn ....Kjunika1 ....24....

Om mig

Mit billede

Jeg var ung i de glade 60´er, hvor jeg strikkede hønsestrik og store islandske trøjer. De var varme at have på til jazzbal. Min blog er mit fristed. Her deler jeg ud af mine erfaringer om strik, som jeg har genoptaget her i mine glade 60´er. Jeg finder glæde og ro ved at sidde med strik i hænderne. Min blog bærer nok præg af, at jeg er lærer og gerne deler ud af den viden og inspiration, jeg suger til mig i blogverdenen.
 
 

mandag den 4. marts 2013

Forårstræt....

Strikkelysten er på standby. Jeg bliver så træt for tiden. Jeg har gang i noget mohairgarn, som strikkes på lidt for tykke pinde. Det glider ikke så let, men resultatet bliver let og luftig. Udgangspunktet er skappel- trøjen, som jeg strikkede til datteren - blot en kortere udgave.
Jeg ville have strikket en trøje top- down, men det trevlede jeg op. Så det er lidt i mangel af bedre.
Men som sagt skrider det meget langsomt, da jeg bliver så uendelig søvnig undervejs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar