mandag den 25. marts 2013

Hjemlig hygge..

                                                           
Åh, hvor jeg nyder denne mandag morgen, hvor påskeferien er startet.

Der er så meget, jeg gerne vil nå .....at strikke.
Desværre er der jo også en del andre ting, der skal klares.
I aftes blev jeg færdig med ryggen til Solar Plexus.
Et spændende projekt, fordi jeg ikke helt ved, hvor jeg ender. Det ligner lidt en søstjerne. Men flapperne ud skulle være sidestykker. Hm...

Så er jeg ret vild med det garn, jeg lige har fået hjem. Det blødeste lammeuld. Og der er rigeligt af det.

Jeg har lavet 2 nøgler á 100 gr., men så er der jo stadig 1300 gr tilbage.

En strikkeprøve er lavet :) på p. 4½. Både med og uden silkemohairen.

I denne kulde kan jeg måske godt blive fristet til at starte lun trøje op i dette garn - og så lade forårs-/sommerblusen ligge lidt.
Jeg har planer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.