Udvalgt indlæg

Hvad er kjolens navn ....Kjunika1 ....24....

Om mig

Mit billede

Jeg var ung i de glade 60´er, hvor jeg strikkede hønsestrik og store islandske trøjer. De var varme at have på til jazzbal. Min blog er mit fristed. Her deler jeg ud af mine erfaringer om strik, som jeg har genoptaget her i mine glade 60´er. Jeg finder glæde og ro ved at sidde med strik i hænderne. Min blog bærer nok præg af, at jeg er lærer og gerne deler ud af den viden og inspiration, jeg suger til mig i blogverdenen.
 
 

torsdag den 14. marts 2013

Strikkebøger .....




Det er dejligt at få inspiration dels her i blogland, men også fra alle de dejlige bøger, der findes på biblioteket. Jeg bliver helt stakåndet. Der er bare så mange dejlige ting - både til store og små. Jeg lader mig overvælde, for hvordan skal jeg dog nå alt det, jeg gerne vil?

I dag skal de afleveres, for nu skal de projekter, jeg har gang i gøres færdige. Jeg vil også til at prioritere at få løbet en tur.

Jeg må snart gå på pension, så jeg får tid til det hele :) Halvandet år tilbage.

Jeg har opnået det, jeg gerne ville - nemlig at få min strikkeinteresse vakt. Der skal jo også være tid til den daglige motion ( hvilket kniber gevaldigt nu). Tid til daglige gøremål osv. Som I kan læse er jeg i gang med at forberede mig på tiden efter arbejdslivets ophør. Hm ... i sig selv en underlig tanke.

Så er endnu et afnit i Livets Bog snart forbi.....    men det giver plads til et nyt afsnit.

Desværre blev koncerten i aftes aflyst på grund af sygdom.
Jeg har inviteret min veninde til at spise i aften, så skal vi have os en tøsesnak.

Solen skinner i dag. Det er godt for sjælen.

                                                                                                                                                                                                                                                           

Ingen kommentarer:

Send en kommentar