torsdag den 14. marts 2013

Strikkebøger .....




Det er dejligt at få inspiration dels her i blogland, men også fra alle de dejlige bøger, der findes på biblioteket. Jeg bliver helt stakåndet. Der er bare så mange dejlige ting - både til store og små. Jeg lader mig overvælde, for hvordan skal jeg dog nå alt det, jeg gerne vil?

I dag skal de afleveres, for nu skal de projekter, jeg har gang i gøres færdige. Jeg vil også til at prioritere at få løbet en tur.

Jeg må snart gå på pension, så jeg får tid til det hele :) Halvandet år tilbage.

Jeg har opnået det, jeg gerne ville - nemlig at få min strikkeinteresse vakt. Der skal jo også være tid til den daglige motion ( hvilket kniber gevaldigt nu). Tid til daglige gøremål osv. Som I kan læse er jeg i gang med at forberede mig på tiden efter arbejdslivets ophør. Hm ... i sig selv en underlig tanke.

Så er endnu et afnit i Livets Bog snart forbi.....    men det giver plads til et nyt afsnit.

Desværre blev koncerten i aftes aflyst på grund af sygdom.
Jeg har inviteret min veninde til at spise i aften, så skal vi have os en tøsesnak.

Solen skinner i dag. Det er godt for sjælen.

                                                                                                                                                                                                                                                           

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.