Om mig

Mit billede

Jeg var ung i de glade 60´er, hvor jeg strikkede hønsestrik og store islandske trøjer. De var varme at have på til jazzbal. Min blog er mit fristed. Her deler jeg ud af mine erfaringer om strik, som jeg har genoptaget her i mine glade 60´er. Jeg finder glæde og ro ved at sidde med strik i hænderne. Min blog bærer nok præg af, at jeg er lærer og gerne deler ud af den viden og inspiration, jeg suger til mig i blogverdenen.
 
 

tirsdag den 19. marts 2013

Superblød mohairtrøje færdig

Så blev næste projekt færdig.
En superblød trøje i Woolhair (Super kid mohair) luftig strikket på pind nr. 7. Lutter retstrik.

Fnuglet vejer kun knap 200 gr.
Ærmerne er nok blevet 5 cm længere, end jeg kunne tænke mig, men så kan man jo lave opslag.

Det kan også være mellemste datter tænker, at den kunne hun bruge :)

Nu ligger den i hvertfald og rumler i vaskemaskinen sammen med den lille vest, der blev færdig i går.

Her blev der ingen snestorm, så ingen aflysning af tandlægetid. Desværre.






1 kommentar:

  1. Hej
    Har du en opskrift på den - eller er den bare strikket "ud af hovedet"?

    SvarSlet