Udvalgt indlæg

Hvad er kjolens navn ....Kjunika1 ....24....

Om mig

Mit billede

Jeg var ung i de glade 60´er, hvor jeg strikkede hønsestrik og store islandske trøjer. De var varme at have på til jazzbal. Min blog er mit fristed. Her deler jeg ud af mine erfaringer om strik, som jeg har genoptaget her i mine glade 60´er. Jeg finder glæde og ro ved at sidde med strik i hænderne. Min blog bærer nok præg af, at jeg er lærer og gerne deler ud af den viden og inspiration, jeg suger til mig i blogverdenen.
 
 

onsdag den 10. april 2013

Nu griner de af mig

mine dejlige døtre - og måske især den ældste.
Her i min lock-out periode kan jeg jo ikke demonstrere hele tiden. Så efter at have ryddet alt fra landsindsamlingen til side - tænkte jeg, at jeg lige så godt kunne kigge lidt i mine gemmer.

Jeg har en stofkurv stående, som jeg stort set aldrig rører. Og hvad finder jeg i bunden af denne.
Alle disse nøgler garn Cotton Flamé anno 1970´erne vil jeg tro. 11 af den lyse og 9 af den blålige. Prisen står på én af dem. 10 kr. og 35 ører. Opskrifter er også købt. Jeg har garanteret haft en intention om mor/datter trøjer. Garnet er faktisk fint med struktur i. Men opskriften er måske ikke helt up to date.

Nu skal jeg jo til København i morgen - lang rejse frem og tilbage. Jeg tror da, jeg skal have gang i noget i den råhvide bomuld - det må passe her til sommer.

Men lidt pudsigt er det da. Jeg fandt også andre sjove ting i bunden af kurven, men det vender jeg tilbage til en anden gang.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar