lørdag den 4. maj 2013

Energien er tilbage....

Jeg fik en rigtig god nats søvn. 10-11 timer. Det må have været et lille maveonde. Nu er energien på vej tilbage. Det er det vigtigste. Løbeprogrammet er i hvertfald klaret for i dag, omend det var lidt hårdt. 2 x 12 minutter med to minutters gang imellem. Jeg VILLE.

Vejret hjælper gevaldigt til. Hækken er begyndt at springe ud. Dejligt når alt bliver grønt i haven.


 
 
Jeg veksler mellem to strikkeprojekter i øjeblikket. Min kommende sommerbluse "Solar Plexus" fra Sommerstrik af Annette Danielsen. Den kræver koncentration. Jeg er lige straks færdig med forstykket - ryggen blev klaret for et par måneder siden.


Så er der lock-out trøjen. Første ærme er påbegyndt - det er kedeligt strik, men passende til tv-kiggeri eller som passager under længere køreture.

 
Jeg har endnu et ufærdigt projekt "Stumpen" - her mangler sidste ærme.
Men stille og roligt. Det er en varm, ulden og blød sag. Så den får lige lov at vente lidt.
Så arbejdsløs strikker bliver jeg ikke. Mange projekter er også undervejs i tankerne.
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.