onsdag den 29. maj 2013

Jeg gad faktisk ikke....men nøøøj det gør godt

Efter en lang dag med hovedpine og møde på møde så var jeg træt.
To møder, hvor jeg var tovholder og skulle forsøge at rekonstruere, hvor vi slap før lockouten. Det var svært at mobilisere den store energi fra folk, som har travlt med hverdagen og planlægningen til næste skoleår.
En pille klarede hovedpinen. Og efter en del overtalelse af mig selv fik jeg løbet en god halv time. Nu sidder jeg her. Sveden løber og nøøøj det gjorde godt. Skoene er sat til luftning. Om lidt skal jeg under bruseren. Nattøjet på.
Pindene er jeg frisk på at motionere nu med den energi løbeturen gav.
I dag har jeg bestilt en hel masse garn her iblandt Lakrids - ja, det hedder den sorte. Garnudsalg.dk har mange sjove navne til deres garn.
Jeg har læst rundt omkring på bloggene, at de fleste har lager, så det må jeg da også have :)
Glæder mig til pakken kommer.




Nye løbesko bliver der så ikke råd til :0)
Nå, nu er jeg vist dampet af - god aften til dig!

Hvad skal du motionere mon?





1 kommentar:

  1. Efter en dag i haven vælger jeg at motionere pindene - også en go' aften med pindemotion til dig :o)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.