fredag den 31. maj 2013

Jeg gider godt forstyrres nu....

I aftes var vi i cirkus sammen med børnebørnene. Derfor har vi  Ditlev 15 mdr på besøg. Han skulle sove her, da det ellers blev meget sent for ham. Farfar tilbød at passe ham. Jeg skulle jo på arbejde, hvor 9. Klasse havde sidste skoledag.
Da jeg kom hjem var Ditlev glad og i fuld vigør. Han tog en tre timers eftermiddagslur, hvor jeg så fik lejlighed til at motionere strikkepindene.
Dejligt at have sådan en lille purk stående i barnevogn og vide, at når han vågner, er han frisk og glad. Ikke en eneste gang har han været ked af det. Om aftenen er han nem at putte - i det hele taget meget nem. I øjeblikket prøver han at efterligne ord og lyde.




Nu er første ærme til sukkertrøjen snart færdig. Jeg har fået lov at sidde stille i to timer, så nu vil jeg godt forstyrres.



Jeg kigger til ham - der er stadig en times søvn i ham. Det er hårdt at være i cirkus og komme sent i seng.




Nu sker der endelig noget. Parat til fis og ballade. Trillebørkørsel er et hit




Nå ja så fik vi ham lige en nat ekstra. Efter et dejligt bad er der tid til lidt leg med løven, inden det er Godnat





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.