lørdag den 22. juni 2013

Bip bip bip

Hvis man kunne høre mig nu, ville man overdøve ordene med bip- lyde, for det var ikke de pæneste.
Jeg kan ikke lide det ærme, jeg har fået strikket. Det sidder rigtig fint i starten, men de sidste 23 cm er der for meget vidde. Da jeg strikkede, blev jeg usikker, da der ingen indtagninger var i opskriften før til sidst - desuden var det 3/4 ærme. Jeg vil have dem til håndleddet.

Nå, men nu da jeg har strikket ærmet, må jeg jo lave mine beregninger på, hvor ofte jeg skal tage ind for at nå det ønskede mål. Jeg tænker, at det ser dumt ud, først at starte indtagninger ved albuen, så nu trevles der op. Øv bøv så bliver den ikke færdig i går :)








Frem og tilbage - det er prøvet før

God lørdag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.