tirsdag den 11. juni 2013

Overflødig madpakke...

Jeg hader at smøre madpakke. Det betyder samtidig lang dag.

Sådan en dag troede jeg det var i dag. I følge min kalender var der møder det meste af eftermiddagen.

Her ved middagstid hvor det var på tide at kigge dagsorden, fandt jeg ingen.

Nå, men jeg gik da til det første møde, der skulle starte kl. 11.

Det var ikke i dag. Hvad så med det pædagogiske udvalgsmøde, der skulle starte 12.45. Det er heller ikke i dag.

Men alle møderne er så tirsdag d. 17. Juni.

Men så længe kan den nok ikke holde sig.
Så nu må jeg spise den hjemme, hvor der så kan blive tid til at planlægge det næste møde, som jeg står for.

Gulerødderne kan gnaskes i fred og klap-sammen rugbrød med ost og hamburgerryg kan nydes i fred og ro.





- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.