onsdag den 3. juli 2013

Nogle gange slår man for stort brød op....

Jeg har bare lyst til at strikke alt muligt andet, end det jeg er i gang med.
Så er det sagt. Min tålmodighed er i den grad sat på prøve. Jeg fører en konstant indre dialog med mig selv:

Det bliver aldrig færdigt
Det går for langsomt
Jeg hader alle de løse ender
Kunne man ikke bare smide det væk
Sætte ild til - så det er ude af syne
Jeg vil hellere i gang med noget andet

På den anden side:

Hvis det lykkes, er det en sejr
Den vil klæde Smilla godt - og hun spørger til den
Prøv nu at være lidt udholdende for en gangs skyld

Opmuntrende kommentarer hjælper også på projektet :)




I går nåede jeg "kun" lidt ærme - skønt jeg havde det meste af dagen til rådighed -

Måske bliver det ikke fødselsdagsgave (29. juli) - men julegave.
Farverne passer nu bedst til en sommertrøje .....

Der er vist en del negative tanker, der skal omskrives.

På denne tredje feriedag er der en afskedsreception på skolen for vores "vicer".

God onsdag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.