tirsdag den 9. juli 2013

point of no return

Uh, hvor det kriblede i maven. Symaskinen har været i brug. Stikninger omkring ærmegab er lavet, for i morgen skal den prøves, så ærmet kan få den rette længde.

Jeg har nu klippet - derfor er det nu knald eller fald. Jeg er stadig ikke overbevist om, at jeg når i mål med dette projekt. Men fantastisk hvis jeg gør. Kanterne skal jo også laves pæne - både hals- og forkanterne.




Smilla er a- typisk i mål, da hun som 5-årig i overvidde svarer til halvårig. Men længderne er jo svarende til hendes alder. Hun er en lang, tynd pige.

Den er i overkanten stadig i overvidden, men mon ikke det kan rettes til.

Jeg krydser fingre.


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Damp rigtig godt hvis det er i uld du strikker, så bliver det også nemmere at montere, du kan evt strikke et par cm glat øverst på ærmer til at dække over den syede søm, hvor bliver det spændende at se den færdig

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.