Om mig

Mit billede

Jeg var ung i de glade 60´er, hvor jeg strikkede hønsestrik og store islandske trøjer. De var varme at have på til jazzbal. Min blog er mit fristed. Her deler jeg ud af mine erfaringer om strik, som jeg har genoptaget her i mine glade 60´er. Jeg finder glæde og ro ved at sidde med strik i hænderne. Min blog bærer nok præg af, at jeg er lærer og gerne deler ud af den viden og inspiration, jeg suger til mig i blogverdenen.
 
 

mandag den 12. august 2013

Græshoppe og Lime silke

Det hober sig op med en masse dejlig strik, der skal gøres færdig. Jeg har så mange gode projekter i tankerne, og garnet står og venter på hylden. Jeg har også en del kurve med påbegyndte ting.

Mit foretrukne lige i øjeblikket er en enkel raglantrøje - strikket oppefra og ned. Jeg strikker uden opskrift, så det er godt at kunne prøve undervejs.

Jeg kunne ikke stå for den grønne uldgarn fra mit besøg i Gug.
Græshoppe sammen med en lime silketråd. På fotoet gengives farven ikke optimalt. Og jeg kunne da slet ikke vente med at gå i gang.

Grøn som en græsmark. Spændt er jeg.






- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Så dejlige farver, det skal nok blive godt

    SvarSlet
  2. Skønne farve ;-) glæder mig til at se mere.

    SvarSlet
  3. Dejlige farver du dér har fundet, venter spændt på det færdige resultat :-)

    SvarSlet