Udvalgt indlæg

Hvad er kjolens navn ....Kjunika1 ....24....

Om mig

Mit billede

Jeg var ung i de glade 60´er, hvor jeg strikkede hønsestrik og store islandske trøjer. De var varme at have på til jazzbal. Min blog er mit fristed. Her deler jeg ud af mine erfaringer om strik, som jeg har genoptaget her i mine glade 60´er. Jeg finder glæde og ro ved at sidde med strik i hænderne. Min blog bærer nok præg af, at jeg er lærer og gerne deler ud af den viden og inspiration, jeg suger til mig i blogverdenen.
 
 

fredag den 9. august 2013

Weekenden kom hurtigt denne gang - og grøn æggesalat

Kun to arbejdsdage og så er det allerede weekend.
Fredagene i mit nye skema er ikke værst.

I dag kunne jeg gå hjem til frokost ( det kan jeg dog ikke alle fredage)

Jeg fik lyst til at anrette min frokost og tage den med ud. Her er vejret fint.

Jeg gemmer altid broccolistænger - skærer i stykker og koger dem møre.
Derefter blendes og røres med fx græsk jogurt - lidt salt, peber og karry.

Rigtig god til æg. Sommetider hakker jeg de hårdkogte æg og blander dem i.
Sådan får man grøn æggesalat. I dag brugt som bund.




God fredag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar