fredag den 22. november 2013

Dejlige fredag....

Dejlig fordi der nu er egentid i vente. Tid til at strikke det halve ærme, jeg mangler på " sydfrugter".

Jeg har virkelig været standhaftig denne gang og har nøjedes med at drømme om alt det, der kan strikkes i det skønne garn, der kom i sidste uge.

Jeg har holdt mig rimelig trofast til mit igangværende projekt - kun en lille overspringshandling i form af denne lille trøje:

Der er tændt op i brændeovnen, kaffen er snart klar og strikketøjet fundet frem. Så kan det kun blive en dejlig fredag.

November med sine korte dage og tidligt mørke og kulden kan godt have tendens til at påvirke mit humør, men det hjælper at kunne gøre det hyggeligt for sig selv og nyde sit eget selskab.

Må du også nyde din fredag

 

3 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig dag :-) hvor jeg glæder mig til at se hvad du finder på af det lækre garn. Din brændeovn kunne jeg godt have brugt idag da jeg har været en frossen pind. Godt jeg havde min Tempelblomst at varme mig i :-)

    SvarSlet
  2. Mums hvor lækkert garn, jeg strikker med samme farve silkmohair, den grøn /gule yderst til venstre, en påfugl poncho af isager, nu er jeg spændt på hvad du skal bruge det lækre garn til

    SvarSlet
  3. Du har fortjent ros for din standhaftighed, det ikke at gå i krig med nyt garn er virkelig noget af en prøvelse. Godt gået!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.