fredag den 1. november 2013

Klar til aflevering

Jeg er færdig med min veninde-trøje :) Da hun så min grå, ville hun også have en. Nu glæder jeg mig til at se hende med den på.



Strikket på pind 4 i dette garn. Jeg har brugt knap 500 gram.




Vaskemaskinens uldprogram klarede den heldigvis fint. Vægten er 200 gr tungere end den jeg lavede i den grå tråd Blackhill Højlandsuld og en tråd alpaca.

Den blev strikket på 8 dage - og har ligget til tørre i 2.

I mellemtiden har jeg fået gang i et nyt projekt, som har mange fine detaljer. Den vil tage lang tid at strikke, men forhåbentlig bliver resultatet smukt.







God weekend

1 kommentar:

  1. Hvor er det en flot farve, håber den gør lykke hvor den kommer hen. Uhhhh den trøje er også på min to do liste ;-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.