søndag den 17. november 2013

Smuk novembersøndag

Sikken smuk søndag - solskin og smukke farver ligger som et smukt tæppe på græsplænen. Sådan en søndag skal bruges med omhu. Selvforkælelse.

Kaffen er nydt her til morgen og køkkenet dufter af nybagte boller.

Efter at jeg har erkendt min afhængighed :) prøver jeg på også at nyde andre gøremål.

Jeg er også kommet til den erkendelse, at hvis jeg skal nå at bruge alt mit garn, så skal jeg leve længe, og så nytter det altså ikke kun at motionere strikkepindene!

Så efter en lang løbepause, fordi lægmusklen sagde stop, så har jeg netop støvet pulsuret af. I dag skal det afprøves. Lige om lidt. Og så må jeg belønne mig selv med et par timers strik i eftermiddag.

Det skrider stille og roligt fremad med cardiganen. Jeg sidder og glæder mig over de fine små detaljer. Det er et skønt arbejde, selvom det går langsomt, fordi det er så varieret.

Ryggen er nu færdig. Ligeså forstykkerne

Det første ærme påbegyndt

Dejlige ting at bruge sin søndag på. Nu vil jeg ud og indsnuse den skønne duft af efterår. Fylde mine lunger og fange et par solstråler.

Hvad mon du vil bruge din søndag på?

 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.