tirsdag den 3. december 2013

Klar til omgang 95.....

Ca. 20 drøje omgange tilbage ... Men, men jeg er foran min plan. Rart her i december at kunne sige, at der er noget, man er foran med.

En ting er sikkert - den kan ikke bruges under en jakke eller frakke. Den er velegnet, når der skal mediteres eller til stillesiddende arbejde, hvor der er lidt råkoldt. I situationer hvor et lunt tæppe omkring eller i ryggen ville gøre godt.

Jeg er meget motiveret for at strikke noget småt efterfølgende.

Rustik Tempelblomst - er det en kombination, der dur? Ikke desto mindre så er det sådan min Tempelblomst bliver.

Nu kæmper jeg videre til sidste omgang. Det begynder at kunne mærkes i nakke og skuldre, så måske jeg skulle holde mig til de 5 omgange om dagen.

Jeg tager hatten af for jer, der har strikket flere af denne - mon jeg får lavet en til mig selv?

Jeg er tosset med farven

 

2 kommentarer:

  1. Den bliver super flot. Håber den kommene ejer bliver glad for den, og du kan da altid tag den opgiven til foråret for der må den være perfekt til.

    SvarSlet
  2. ja, farven er rigtig flot. Jeg er spændt på størrelse - den ser noget vid ud - men det er jo heldigvis en poncho, så det går nok

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.