torsdag den 20. marts 2014

På kant med Maestro er jeg ikke.....men alligevel

Landsindsamlingen fylder meget p.t. - og jeg er fortrøstningsfuld med hensyn til at få indsamlere nok.

Rigtig mange føler, de har en grund til at være med til at gøre en forskel. De fleste mennesker har været i berøring med cancer på den ene eller anden måde.

Så den 6. April går vi en tur med indsamlingsbøtterne. 102 ruter er der i mit distrikt.

Ind imellem at ruterne fordeles og puslebrikkerne falder på plads, så strikkes der en rille på "Maestro"

I aftes kom jeg til den nederste kant, hvor der strikkes vendestrik for at lave den nedadgående bue.

Så mon ikke den er klar til fremvisning i løbet af weekenden.

Jeg tror det.

God torsdag til dig

 

2 kommentarer:

  1. Du går lige til kanten.... ;-)
    God indsamling. Jeg melder mig ikke som indsamler, for jeg ved aldrig om Meniere spænder ben for mine planer. Men jeg giver til indsamleren. Det er en sag, der er værd at give til.... Jeg kender ikke nogen, der ikke kender nogen, der er ramt!
    Strikkehilsner. Anne

    SvarSlet
  2. Dejligt, at der er nogen som er med til at gøre en forskel, stor eller lille. Alt hjælper jo og Kræftens Bekæmpelse er et godt sted at være med.
    Den Maestro bliver altså rigtig fin. Lige en du kan bruge i Påsken så :D

    God torsdag til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.