mandag den 3. marts 2014

Tøffetid ....er et godt udtryk næsten lige som mushe- tid.

Sådan en weekend har jeg lige haft - kun afbrudt af en løbetur

En af mine FB - venner havde delt dette opslag. Tøffetid er det samme, som mine piger og jeg kalder mushe-tid og så går man i mushe- tøj

Dvs. Morgenhår, pyjamas eller joggetøj - i hvert fald noget meget afslappende og som man ikke vil gå til købmanden i. Gerne store sokker.

Og så tøffer man bare rundt eller sidder og strikker det meste af weekenden.

Du skulle prøve sådan en dag eller weekend med Tøffetid. Det er så godt.

Man kan også bare sidde og hænge ved sin pc eller IPad og fx give bloggen et forårs- look.

Rigtig god Tøffetid til dig

 

1 kommentar:

  1. Jeps tøffetid er godt,og jeg bor heldigvis så jeg kan snige mig til købmand, incl morgenhår und alles. Flot look du har fået på din blog, jeg skal vist også have givet min en overhaling

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.