tirsdag den 8. april 2014

På pindene ...

Det er ikke til at se det, hvis man ikke lige ved det....
Da jeg faldt for denne trøje, synes jeg den så ud til udelukkende at være i glatstrik - men sådan er det ikke.
Kanterne er i perlestrik. Det er sidestykkerne og ærmerne også.
Det er nu meget godt - det giver lidt variation - ellers kan det for mig godt blive lidt kedeligt med frem og tilbage. :)
Forstykket er strikket - det er meget smalt, da halvdelen af rygstykkets perlestrik er en del af forstykket, som måske kan anes på fotoet, går om på forstykket.
Spændende hvordan den tager sig ud i virkeligheden.
Blødt og lækkert er det på pind 5
Jeg ved, at en af mine læsere skal lave den i lilla, det bliver helt sikkert kanonflot.

Rart at være på pinden igen
God tirsdag

5 kommentarer:

  1. Sikke en flot model. Er sikker på at du får et lækkert resultat. Og det glæder jeg mit til at se :)

    SvarSlet
  2. Den ser super lækker ud. Er netop startet på samme model men i alpaka og højlandsuld. Er lidt usikker på størrelsen og hvor vid den bliver. Tak for din dejlige inspirerede blog

    SvarSlet
  3. En rigtig smuk model du har fundet til dit næste projekt. Personligt er jeg ikke så vild med perlestrik, så jeg ønsker dig god strikkelyst.

    Kh.Lis

    SvarSlet
  4. Jeg er startet, og den bliver lækker.
    Og den lilla er ret flot ;-)

    SvarSlet
  5. Marianne og Birgitte - glæder mig rigtig meget til at se jeres resultat.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.