lørdag den 11. oktober 2014

jørGine ... nyt til strikkehjørnet

Når et strik er færdigt er det dejligt at gå og nyde resultatet.

Derfor har jeg længe ønsket mig en gine til udstilling. Sådan en fandt jeg i Netto forleden.

Pjat vil nogen synes - jeg er glad for min, og hun har fået navn - JørGine. Meget originalt, ikke?

JørGine er ikke kun til færdig strik - hun kan også stå og lokke til at gøre et projekt færdigt.

 

Jeg begyndte selvfølgelig straks på det sidste ærme - efter lige at have monteret et af mine mange overspringshandlinger.

Endnu en lille hennavest med et stænk af honning i en tråd højlandsuld p 3.5 str 2 år. Vægt 51 gram

Om lidt lægges pindene for en tid for at give tid til børnebørn.

Vi skal i teatret for at se "Emil fra Lønneberg" - og så bliver de nok en dag eller to.

God søndag

 

 

1 kommentar:

  1. Jeg er også glad for min Gina, hun står i øjeblikket med stjernetrøjen.. Bliver brugt til at få overblik og nyde færdiglavet....
    God fornøjelse med JørGine...

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.