onsdag den 8. oktober 2014

Min lækre VAMS - er som en blød omfavnelse


I slutningen af forårsmåneden april blev jeg færdig med det hidtil dyreste og mest eksklusive strik, jeg endnu har haft på pindene.

Jeg fik den ikke brugt på grund af årstiden - nænsomt blev den lagt sammen og gemt i skabet med trøjerne til køligere dage.

Nemlig "genser med lynlåse"

I dag var dagen, hvor jeg trængte til denne lette, lune omfavnelse - og glædeligt var gensynet.

Mums - den er bare så blød og let.


 
Jeg er træt for tiden - lange dage med møder
 
Jeg tæller ned
 
Heldigvis er der godt i vente lige om hjørnet
 
Efterårsferie
 
Jeg bestræber mig på en tom kalender i uge 42
 
har brug for egen tid
 
det forenes så godt med strikketid
 
 
 
 
 

 


1 kommentar:

  1. Det er så dejligt at kunne gå ind over hente det helt rigtige stykke strik til årstiden!
    Som denne lækre vams... Smukt billede med løv og rav!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.