søndag den 26. oktober 2014

Rajas Raglan ca str 1 år

For længe siden forelskede jeg mig i en dejlig varm efterårsfarve fra garnudsalg.dk.

Den hedder "Kommen" Jeg fik fornylig bestilt 100 gr for at afprøve farven. Et er at se den gennem skærmen - noget andet at se den ved selvsyn.

Det kom der denne lille strukturtrøje ud af.

 
Jeg har opskriften fra Lene Holme Samsøes bog: Babystrik p. 3.5 - 4

Der er brugt 70 gram af højlandsulden med en lille kontrastforhold i farven "Honning"

 
Dette var igen en lille uimodståelig overspringshandling på p 3.5

Nu bliver den lagt ind på min side her, måske nogen kan bruge den. Kigger du ind her må du gerne dele eller like. På forhånd tak :)


 
 
God søndag

6 kommentarer:

  1. Du er ved at være ret skrap til overspring! Men søde er de ... konsekvenserne!
    Dejlige efterårsbilleder både oppe og nede...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja heldigvis kommer der noget godt ud af overspringene - men nu vil jeg lige prøve om ikke efterårsnederdelen kan blive færdig.

      Slet
  2. Hej. Jeg synes ikke jeg kan finde opskriften på din side? Mvh Nina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nina
      Det er fordi det ikke er min opskrift, som du kan læse i indlægget

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.