onsdag den 1. oktober 2014

Tip til at reducere maskeantallet jævnt fordelt .....

Måske er du en dygtig matematiker.....

Det er jeg ikke

Mange designer hjælper en, der hvor det har betydning for resultatet .... andre skriver, at man bare skal tage jævnt ind på omgangen

Derfor var det dejligt at finde en side, der hjælper en hel automatisk. Den tænker jeg nogen af jer måske også kan bruge.

Siden er engelsk, men ret enkel at forstå


Jeg har i hvert fald "bogmærket" siden her til næste gang jeg ikke lige kan regne den ud!

 
God onsdag

7 kommentarer:

  1. Den er noteret. Jeg har hentet en App; Tag jævnt ud eller ind til min Android mobil.

    SvarSlet
  2. Tak for tip om app. Sådan er det her, når man åbner op for noget, er der altid nogen, der har andre gode ideer og muligheder.

    SvarSlet
  3. Hej
    Jeg har set et af dine tidligere indlæg, hvor du har skrevet om Siris sjælevarmer. Du skriver det garn du brugte skyldes, det var før du kendte til garnudsalget. Jeg kunne godt tænke mig at strikke sjælevarmeren men er novice, så jeg vil høre, om du tænker du ville have brugt Blackhill Superfine Alpaca i stedet for det garn du brugte ?
    Mvh Brit

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er meget glad for sjælevarmeren - den virker lidt tung i den alpaka jeg strikkede i - men jeg brugte opskriftens forslag. Jeg har ikke udregnet hvordan det passer med garnudsalgs alpaka - men jeg hentyder nok også til prisen - men mon ikke den kunne være fin i dobbelt - man kunne jo også vælge en tråd højlandsuld sammen med en tråd alpaca - det ville gøre den lettere

      Slet
  4. Jeg fandt en der hed "tag ud -tag ind"... det må være den.

    SvarSlet
    Svar
    1. det jeg henviser til er ikke en app, men en side på nettet - men som Anne skriver - findes der apps til det samme. Sådan bliver man jo klogere, når man tager et emne op ;0)

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.