lørdag den 23. maj 2015

Floratopp - tøsetop

Mere feminint bliver det ikke

Jeg fik lyst til et strik, hvor det ikke bare var lige ud af landevejen.

Jeg er i gang med at opbruge mine klare bomuldsfarver i det organiske bomuldsgarn Alba. 

Turen var kommet til pink - den turkis fra forleden mangler blot montering

Pink er lig med Pige  og det var let at vælge en opskrift. Floratopp fra Paelas fundet på Ravelry. 

76 gram er brugt til str 1 - 2 år på pind 4.

Den var nem og hurtig at strikke. Koncentration skal der til. Det er skønt at se mønsteret udfolde sig efterhånden, som man når frem.


                               
     
Sjovt at forme det lille puf- ærme.

Nu skal den lige skylles op 

Men først skal jeg lige se håndbold

God pinselørdag - må solen danse

2 kommentarer:

  1. Yndig! Jeg har kigget på Ravelry, men kan ikke se om der følger diagram med eller om mønster er beskrevet, hvis du forstår hvad jeg mener?

    SvarSlet
  2. En ny lækker lille bluse til en lille pige fra din hånd. Den er sød.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.