Udvalgt indlæg

Hvad er kjolens navn ....Kjunika1 ....24....

Om mig

Mit billede

Jeg var ung i de glade 60´er, hvor jeg strikkede hønsestrik og store islandske trøjer. De var varme at have på til jazzbal. Min blog er mit fristed. Her deler jeg ud af mine erfaringer om strik, som jeg har genoptaget her i mine glade 60´er. Jeg finder glæde og ro ved at sidde med strik i hænderne. Min blog bærer nok præg af, at jeg er lærer og gerne deler ud af den viden og inspiration, jeg suger til mig i blogverdenen.
 
 

onsdag den 16. december 2015

16. decembertip ... i-cord med knaphuller

8 dage til jul og jeg er igen snotforkølet

Vågnede i nat med et svælg som sandpapir - øv, øv og atter øv

Så er det bekvemt, at man kan finde en del af julegaverne på nettet, så man ikke skal ud at løbe byen tynd.

I dag skal jeg til risengrød på min skole - som har tradition for at invitere tidligere kollegaer til risengrød

Dagens tip er meget anvendeligt, når man ønsker en i-cord kant og gerne vil have knaphuller i



                           

Glædelig 16. december

1 kommentar:

  1. Tak for dagens tip :-)
    Ønsker dig god bedring, drik godt med varm grøn the, citron, honning osv.
    Og håber du kommer lidt ovenpå inden 4.søndag i advent.

    Jule hilsner fra mig og mit lille blog univers :-)

    SvarSlet