Udvalgt indlæg

Hvad er kjolens navn ....Kjunika1 ....24....

Om mig

Mit billede

Jeg var ung i de glade 60´er, hvor jeg strikkede hønsestrik og store islandske trøjer. De var varme at have på til jazzbal. Min blog er mit fristed. Her deler jeg ud af mine erfaringer om strik, som jeg har genoptaget her i mine glade 60´er. Jeg finder glæde og ro ved at sidde med strik i hænderne. Min blog bærer nok præg af, at jeg er lærer og gerne deler ud af den viden og inspiration, jeg suger til mig i blogverdenen.
 
 

mandag den 7. december 2015

7. decembertip ... at reparere et hul i strik

Stormen har lagt sig - det er rart

Jeg er i oprydningshjørnet,og jeg håber at få has på nogle af mine ufo´er

I hvertfald har jeg bestemt at færdiggøre - fremfor at påbegynde

- og måske det kan blive til et par julegaver....

Dagens tip håber jeg helt ærlig ikke, at du får brug for

Men skulle du som jeg være uheldig - så ....


Min dejlige, varme vintertrøje med den spanske blonde (Frost Flowers) led en tidlig morgen overlast

Hårtørreren kortsluttede i hænderne på mig, spruttede og slog gnister - nu ville den ikke mere

Jeg smed den naturligvis fra mig i forskrækkelse - og da jeg kiggede ned var jeg grædefærdig

Det er et af de projekter, der ligger og venter på en stille stund, hvor jeg er i "nu skal det være" - humør

Et langt videoklip, hvor jeg naturligvis vil spole frem til det, jeg skal bruge - resultatet ser flot ud

- og ser ud til at kunne tage en halv times tid

og den tid er trøjen bestemt værd


                                    

Pas på i denne tid med levende lys, stjernekastere og elektriske ting, der har fået nok

Et lille ekstra tip til en fin juledekoration - her brugt som værtindegave.

En pakke ler indpakket, som smuk gave med et lys i


Tak for den Lis

Glædelig 7. december

1 kommentar:

  1. Tak for dagens tip. Nemt og enkelt - host host. Fik du fixet hullet i din trøje?

    SvarSlet