tirsdag den 3. maj 2016

Større projekt Topdown 2....

 På pind 7 går det stærkt - og det er godt, for der strikkes baglæns og prøves til

ændres og justeres

en sjov proces, for billedet af det færdige ændres hele tiden

Hvor lang?

Perlestrik for neden er ændret - det får du at se senere ;)




Det mest spændende er det for mig nye ærme - strikket ind med vendestrik

Jeg er så tilfreds med resultatet

Det sidder lige så godt som "contiguous" - ærmet, som jeg før har strikket - og er meget let at udføre, hvis man lige kan "german short rows", som jeg foretrækker. 



Så er det, der gør det hele jo, at få designet halsen og forkanterne, hvilket jeg er meget spændt på, hvordan det vil lykkes

Så vidt så godt

God tirsdag

2 kommentarer:

  1. Jeg nyder at se dit arbejde vokse frem. Ærmet sidder smukt til. Venter spændt på fortsættelsen!

    SvarSlet
  2. Så vidt, så godt! Pasformen ser rigtig fin ud. Fin talje og ærmerne sidder fint. Spændende!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.