onsdag den 24. august 2016

Ida og Emil str 2 - 10 år

Ida og Emil er også strikket i højlandsuld sammen med en tråd Alpaka

For længe siden lavede jeg Emils trøje - eller den kunne Ida også bruge,

men Emil kan ikke bruge Idas

her blev jeg inspireret af opskriften til Emil, så kanterne og det lille sommerfuglemotiv foran

gør den feminin







Nu bliver der en pause i opskrifterne. 

Jeg strikker en trøje med masser af aranmønstre, snoninger mv. af Lene Holme Samsøe

Helt rart at strikke efter opskrift - den er lovet færdig til 1. sept. 

Det kan komme til at knibe - men lige nu er den et must, selvom masser af gode ideer står i kø for at lave overspingshandlinger

- jeg dedikerer mig lige nu til Rosa - koncentration skal der til og langsomt det går - 

heldigvis et lækkert tweedgarn "Gepard" fra Loden i farven lavendel. Den strikkes på p 5. 

Desværre ikke topdown, så alle delene skal efterfølgende sys sammen :(


Den bliver strikket i delmåls - tempo - dvs 20 rækker mønster hver dag skal strikkes - alt andet er overskudsagtigt

Nyd dagen 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.