tirsdag den 18. oktober 2016

Hyggevams

Sådan en kan ikke undværes

Nu har jeg lavet min egen "Hyggevams" - og opskrift til str XS - XXL

så måske er der andre, der vil kunne få lyst til at strikke den.

Jeg har strikket den i Blackhill Chunky på p 5

så stærkt går det også

Den er strikket topdown (naturligvis) og med forhøjet nakke.

Er der ét sted, jeg altid fryser, så er det nakken.



Den har været færdig længe - men i dag fandt den sin model og hende, der havde fortjent den

Mine børnebørns kærlige mor



Så bliver der ro lidt igen ;)

2 kommentarer:

  1. Respekt, Endnu en fin, enkel, dejlig model. Elegant bort midt for. Den er bare så fin!

    SvarSlet
  2. Simpelthen så flot - og en heldig svigerdatter!!! Et utrolig lækkert design :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.