fredag den 21. oktober 2016

Lue for Liv ... Knæk Cancer 2016

Det startede med én hue/lue

Lue kaldtes de i mit hjem





Denne var jeg noget stolt af - da aflukningen efter flere forsøg blev nærmest perfekt ;)


Så endnu én - måske en mandehue


En tanke slog ned


Som tænkt så gjort

Det er jo Knæk Cancer uge - og ingen køber vel hueopskrifter - de findes jo gratis overalt - men ikke som disse

Derfor kan man samtidig med man støtter en god sag, strikke sig en "Lue for Liv" for 25 kr - ubeskåret går det til uge 43 Knæk Cancer

Jeg har annonceret her fx: www.facebook.com/EllenLarsensdesigns

og på ravelry. Jeg har allerede samlet 725 kr ind på 2 timer - fantastisk

Man skulle sælge strikkeopskrifter ;)

Jeg har strikket i mine garnrester af to tråde højlandsuld sammen med mine rester fra "Kolorit" - en tråd Drops alpaca på p 5.5 mm - det går stærkt

Til landsindsamlingen i april lavede jeg dette sæt "Annelene"


Jeg var glad for at kunne aflevere 500 kr -men denne gang slår jeg den rekord



Desværre har jeg ikke kunnet udlove en bil, men lodtrækning skal der selvfølgelig være. Så derfor trækkes der søndag d. 30. okt lod om et fint silketørklæde fra Kræftens bekæmpelse


Måske det var noget - du er velkommen til at sende mig en mail ellen50larsen@hotmail.com, hvis du kunne tænke dig en "Lue for Liv"

I lørdags var min mellemste datter til begravelse hos sin veninde - mor til en lille dreng på halvandet år. Det er ikke til at bære. Det dur ikke.

Med mindet om de mange vi har mistet og for de, der kæmper og lever med canceren vil jeg gerne være med til at gøre en forskel. Der er ikke så meget jeg kan bidrage med alene - men sammen kan vi

Nu har jeg leveret opskriften og er glad for, at så mange bakker op.

Jeg er naturligvis spændt på, hvor meget det er muligt at samle ind - man kan jo sige det er en win win.

En opskrift og ét lod for 25 kr - og du er med til at gøre en forskel? Du kan også sende en mobilepay direkte til 28 95 26 39 og skrive din mail der mkt. Lue for Liv

Man kan blive bidt af at lave forskellige mønstre i de luer

Nu er kl. 00. 17 - jamen så er det jo min fødselsdag

og om lidt - et år siden, jeg gik på efterløn

Det har været en god, lang ferie

Nu må jeg sove - måske jeg bliver vækket med sang ;)

Godnat






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.