lørdag den 29. oktober 2016

Lue for Liv - mange bække små skaber en succes

En succes over alt forventning

Sikke en fantastisk opbakning

Der tikker stadig masser af små beløb ind


Den hvide Lue for Liv er strikket i en lækker Baby alpaca fra garnudsalg.dk - købt for flere år siden

4 tråde af den (løbelængde 600m/100 gr) - og jeg har den blødeste bløde lue.

Opskriften er den samme her, blot strikket i rib med 3 tråde højlandsuld


I denne uge er der lagt masser af luer ind i min strikkegruppe på facebook, hvor der i morgen trækkes lod om et fint silketørklæde

Du er også velkommen til at kigge ind

Favoritten er indtil nu den rødlige med falske snoninger på øverste billede.

Jeg er så spændt på mit slutresultat i aften

og det tikker stadig beløb ind

- også donationer, der sættes direkte ind på min indsamlingsside

God Knæk Cancer aften ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.