Om mig

Mit billede

Jeg var ung i de glade 60´er, hvor jeg strikkede hønsestrik og store islandske trøjer. De var varme at have på til jazzbal. Min blog er mit fristed. Her deler jeg ud af mine erfaringer om strik, som jeg har genoptaget her i mine glade 60´er. Jeg finder glæde og ro ved at sidde med strik i hænderne. Min blog bærer nok præg af, at jeg er lærer og gerne deler ud af den viden og inspiration, jeg suger til mig i blogverdenen.
 
 

mandag den 24. april 2017

Forårsluner ... helt ind i sjælen

Jeg har netop i denne weekend haft en fantastisk dejlig oplevelse

For 50 år siden - ja 50 - det er helt ufattelig hvor tiden er blevet af

men da blev jeg konfirmeret

I lørdag mødtes jeg med 22 af dem, jeg blev det sammen med

Og sikken en dejlig dag

Stemningen var god - mange skæbner og livsforløb blev vendt

hvor var det berigende

- og det den ene ikke huskede

huskede den anden

Det kan varmt anbefales at holde sådan et jubilæum

En varm oplevelse på en kølig aprildag

I påsken slappede jeg af med "Forårsluner" efter egen opskrift

i sommerhuset

Små barselsgaver strikket i Blackhill Cottonwool - 40 gr er brugt - så billigere bliver det ikke (ca 20 kr)


Opskriften kan købes her eller på ravelry

Nu arbejder jeg på en voksenudgave af SmillaBenedicte med forhøjet nakke og talje - "Bly Viol"


God dag til dig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar