tirsdag den 21. oktober 2014

Efterårsfarver ... Det er lige mig

Naturen med de smukke efterårsfarver i træernes blade, det er lige mig

En gåtur i skoven på denne årstid er en smuk oplevelse

Jeg suger farveindtrykkene til mig.

Jeg er født efterårspige .... Oktober 22

Jeg er i mit livs efterår .... og har det rigtig godt med det

 
Jeg forsøger at strikke efteråret ind i min nederdel, som jo netop hedder "Løvfald"
Den er enkelt og let at strikke - grænsende til det kedelige, men så er det jo, man bare kan skifte farve

- eller lave en lille overspingshandling

 
 
Således hoppede "Rajas raglan" lige på pindene i går.
 
Jeg har længe været småforelsket i farven Kommen fra garnudsalg, så sidste gang jeg havde en bestilling afsted bestilte jeg 100 gr af den sammen med Grov Sennep og Skumbanan.
 
Lidt afveksling skal der åbenbart til, så monogamstrikker er jeg kun, når jeg virkelig bliver fanget ind af udfordrende teknikker eller et spændende mønster.
 
Jeg observerer diverse Ufo'er rundt omkring mig - men det er fint så længe de ikke stresser mig med stemmer, der siger: Du burde ..... Nu er det vist på tide .....
 
Mon nogen af jer hører sådanne stemmer?
 
 
God tirsdag
 
 

2 kommentarer:

  1. Efterårets smukke farver er fascinerende... Men selvom jeg vist også kan kaldes efterårsbarn (1.11.), så er jeg mere til de vinterkolde farver i skalaen, når det er til mig selv.
    Dit løvfald passer fint til fotoet...

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen, nåede det lige inden dagen helt er omme. Lige et spørgsmål: den grå trøje du har i toppen af din side med den flotte snoning på ærmet, hvor har du opskriften fra? Kunne du evt. skrive til mig på sblomst@hotmail.com de datoer hvor du måske har haft den undervejs på din side. Du har virkelig en masse skønne ting som man rigtig gerne vil kopier, bare døgnet havde mange flere timer, er lige som dig i 60'erne (i hvert fald lige i starten) og stadig på arbejdsmarkedet, gudskelov, men det gør jo at man ikke altid har det antal timer som man kunne ønske til hygge og strik.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.