mandag den 7. december 2015

7. decembertip ... at reparere et hul i strik

Stormen har lagt sig - det er rart

Jeg er i oprydningshjørnet,og jeg håber at få has på nogle af mine ufo´er

I hvertfald har jeg bestemt at færdiggøre - fremfor at påbegynde

- og måske det kan blive til et par julegaver....

Dagens tip håber jeg helt ærlig ikke, at du får brug for

Men skulle du som jeg være uheldig - så ....


Min dejlige, varme vintertrøje med den spanske blonde (Frost Flowers) led en tidlig morgen overlast

Hårtørreren kortsluttede i hænderne på mig, spruttede og slog gnister - nu ville den ikke mere

Jeg smed den naturligvis fra mig i forskrækkelse - og da jeg kiggede ned var jeg grædefærdig

Det er et af de projekter, der ligger og venter på en stille stund, hvor jeg er i "nu skal det være" - humør

Et langt videoklip, hvor jeg naturligvis vil spole frem til det, jeg skal bruge - resultatet ser flot ud

- og ser ud til at kunne tage en halv times tid

og den tid er trøjen bestemt værd


                                    

Pas på i denne tid med levende lys, stjernekastere og elektriske ting, der har fået nok

Et lille ekstra tip til en fin juledekoration - her brugt som værtindegave.

En pakke ler indpakket, som smuk gave med et lys i


Tak for den Lis

Glædelig 7. december

1 kommentar:

  1. Tak for dagens tip. Nemt og enkelt - host host. Fik du fixet hullet i din trøje?

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.