onsdag den 16. december 2015

16. decembertip ... i-cord med knaphuller

8 dage til jul og jeg er igen snotforkølet

Vågnede i nat med et svælg som sandpapir - øv, øv og atter øv

Så er det bekvemt, at man kan finde en del af julegaverne på nettet, så man ikke skal ud at løbe byen tynd.

I dag skal jeg til risengrød på min skole - som har tradition for at invitere tidligere kollegaer til risengrød

Dagens tip er meget anvendeligt, når man ønsker en i-cord kant og gerne vil have knaphuller i



                           

Glædelig 16. december

1 kommentar:

  1. Tak for dagens tip :-)
    Ønsker dig god bedring, drik godt med varm grøn the, citron, honning osv.
    Og håber du kommer lidt ovenpå inden 4.søndag i advent.

    Jule hilsner fra mig og mit lille blog univers :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.