tirsdag den 12. juli 2016

Strik og teknik

Ud over at strikke - elsker jeg også at lege med tekniske virkemidler

Og det er ikke altid detvirker første gang - men at man lærer af sine fejl er ganske vist

Jeg har endnu engang forsøgt at lave en præsentationsvideo over de modeller, jeg har lavet opskrift til og givet mere eller mindre tossede navne

Kloge hoveder siger at sådan noget skal være kort (de strikker ikke selv), så derfor havde jeg speedet farten op med det resultat, at jeg fik kommentarer som: Det gik godt nok stærkt - og et ønske om at jeg dvælede lidt mere ved detaljerne

Nu ved jeg jo, at det er svært at gøre alle tilpas, men jeg synes alligevel, at det var en konstruktiv kritik. Så derfor lavede jeg den om - og nu varer den lidt længere med lidt flere detaljer
måske du har lyst til at se med

Du velkommen  til at tage et kig - hele 4:04 minutter - før 0:58 sek og knap så mange billeder

Du kan finde den her



Her er stille, hvor jeg befinder mig

og jeg laver alt andet end at strikke

nyder at være i ro
kun fuglene høres


og ind imellem regnen mod ruden
luften er frisk


og regntøj og gummistøvler
er en god opfindelse til den

danske sommer


2 kommentarer:

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.