søndag den 28. juli 2013

Sommerhusliv hjemme i baghaven

Der er pakket ud og lagt på plads.
Første vask blev klaret i går.
Natten har været lummer.

I dag virker det mere skummelt - her er optræk til regn.
Men man kan jo godt fortsætte sommerhuslivet hjemme lidt endnu.

Her fra min dejlige udestue, hvor jeg sidder med min morgenkaffe, har jeg udsigt til det smukkeste bed af lavendel og små roser. En dejlig sammensætning.




Jeg fik ikke skrevet om min lille solsortefamilie i går. Reden var tom. Det havde jeg forudset - alligevel var det lidt trist ikke at se dem helt flyvefærdige, nu hvor jeg havde fulgt dem på vej.

Måske er der lidt symbolik her.......

Nu skal der leves lidt sundere eller i hvertfald med omtanke. Et par kilo mere end godt er, må gerne omformes til muskler ;)

Jeg vil forsøge om ryggen er med på en lille løbetur her fra morgenstunden.

Så vil jeg lave mig en omelet.



Så skal der strikkes lidt på den skappel- trøje, som jeg har lovet mellemste datter til Skanderborg Festival i næste uge.



Om lidt mangler kun ærmerne. På pind 6 går det stærkt i denne mohairgarn.

Jeg fik ikke brugt hele mit garnbudget i Gug, så derfor har jeg lige bestilt et kompendie om vævestrik, som jeg er blevet lidt fascineret af.

Det kommer med posten en af dagene.

God søndag til dig.

Gid den bliver let, som sommerfuglens flagren og ikke lader sig forstyrre af en brumbasse :0)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.