Om mig

Mit billede

Jeg var ung i de glade 60´er, hvor jeg strikkede hønsestrik og store islandske trøjer. De var varme at have på til jazzbal. Min blog er mit fristed. Her deler jeg ud af mine erfaringer om strik, som jeg har genoptaget her i mine glade 60´er. Jeg finder glæde og ro ved at sidde med strik i hænderne. Min blog bærer nok præg af, at jeg er lærer og gerne deler ud af den viden og inspiration, jeg suger til mig i blogverdenen.
 
 

onsdag den 7. august 2013

Klargøring...

I mandags var kursusdag for hele skolen i entreprenørskab. De sidste par dage er gået med møder, klargøring af klasselokale mv. I morgen kommer børnene.

Om jeg føler mig mental klar?

Sådan føles det ikke helt - men når børnene er der - så står man jo midt i det - og så kører det lige pludselig bare derudad - og inden man får set sig om - er det skoleår gået.

Der sker noget i overgangen fra ferie til arbejde. Jeg har svært ved at mit liv igen er lagt i skema - det gik lige så godt med selv at bestemme. Men jeg kender det efterhånden. Sådan er det hvert år.

Der skal lige gå en uges tid, så er jeg i rytmen igen.

Strikkeriet er på slow-motion pt. - men også det kommer ind i rytmen. Nu bliver det endnu mere nødvendig med mentalt frirum efter en arbejdsdag.

I får lige denne her



Ingen kommentarer:

Send en kommentar