fredag den 2. august 2013

Sidste feriedag... solbærsyltetøj på glas

Den er startet med motion - løbetur lige inden, at det blev alt for varmt.

I dag har jeg været rigtig husmor.

Resultatet blev elleve fine glas solbærsyltetøj.




Sengetøjet er vasket - dyner ude i solen

Nu skal der gøres lidt rent

Så skal der bages et nøddebrød - ingredienserne indkøbt.



Jeg forsøger at begrænse kulhydraterne uden at gå helt Low Carb

Jeg nyder at anrette min mad - her min morgenmad og frokost

Morgenmaden består af skyr, mandler, hørfrø og blåbær



Frokost: kylling i tern, broccoli, rød peberfrugt og en skyrdressing



Nu er dette jo ikke en madblog - så Update på festivaltrøjen: Der mangler et halvt ærme - strikkes i aften, tror jeg

Håber du får en sund dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.