tirsdag den 20. august 2013

Den dejligste morgen ..... Ny græshoppe

Jeg er så heldig at have undervisningsfri tirsdag formiddag. Det betyder en god start på dagen, for vækkeuret ringer som sædvanlig.

Så er der tid til selvforkælelse. I morges løb jeg 5 km non- stop. Dejligt at løbe, mens solen langsomt stiger op på himlen.

Der er tid til bad bagefter og lækker morgenmad.

Trøjen, som jeg startede på - græshoppen, synes jeg er blevet for bred.

Selv om jeg har prøvet undervejs, har jeg hele tiden været i tvivl. Da jeg næsten var færdig med kroppen tog jeg en drastisk beslutning.

OM IGEN !!!!



Jeg er nu gået i gang forfra .......suk.

Men garnet er så lækkert, at resultatet skal være, så jeg bare tænker YES!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.