Om mig

Mit billede

Jeg var ung i de glade 60´er, hvor jeg strikkede hønsestrik og store islandske trøjer. De var varme at have på til jazzbal. Min blog er mit fristed. Her deler jeg ud af mine erfaringer om strik, som jeg har genoptaget her i mine glade 60´er. Jeg finder glæde og ro ved at sidde med strik i hænderne. Min blog bærer nok præg af, at jeg er lærer og gerne deler ud af den viden og inspiration, jeg suger til mig i blogverdenen.
 
 

fredag den 2. august 2013

Sidste feriedag... solbærsyltetøj på glas

Den er startet med motion - løbetur lige inden, at det blev alt for varmt.

I dag har jeg været rigtig husmor.

Resultatet blev elleve fine glas solbærsyltetøj.




Sengetøjet er vasket - dyner ude i solen

Nu skal der gøres lidt rent

Så skal der bages et nøddebrød - ingredienserne indkøbt.



Jeg forsøger at begrænse kulhydraterne uden at gå helt Low Carb

Jeg nyder at anrette min mad - her min morgenmad og frokost

Morgenmaden består af skyr, mandler, hørfrø og blåbær



Frokost: kylling i tern, broccoli, rød peberfrugt og en skyrdressing



Nu er dette jo ikke en madblog - så Update på festivaltrøjen: Der mangler et halvt ærme - strikkes i aften, tror jeg

Håber du får en sund dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar