mandag den 25. november 2013

Tempelblomst .....dejlige minder vækkes

Nu gik den ikke længere. I går fik jeg lavet strikkeprøve, så datteren kunne vælge i hvilken retning hendes Tempelblomst skulle se ud.

Hun ville ikke have den for "bleg" så jeg tænker at curryfarvet Donagal Raw sammen med en gul alpaca fra garnudsalg vil være et godt valg.

Nu er den i hvert fald påbegyndt.

Det sætter masser af dejlige tanker i gang. Minder fra turen til Thailand i 2008, hvor jeg besøgte datteren, som boede i Bangkok et halvt år. Det var en kæmpe oplevelse at rejse ud at besøge hende.

Derfor måtte jeg også eje Annette Danielsens Østen for solen.... Og derfor skal datteren naturligvis have en Tempelblomst i julegave.

Mon ikke der dukker flere billeder op fra Thailand her på bloggen i den kommende tid? Jeg får i hvertfald lyst til at gense dem alle igen.

 

 

 

1 kommentar:

  1. Det ser super godt ud, hvor bliver den fin din tempelblomst, i det fine garn. En heldig datter du har, med så gode gaver under træet.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.