torsdag den 11. december 2014

11. december 2014 .....julegaveindkøb

"Når julens trængsel og alarm
bliver for voldsom for dig, skal du
finde dig et fredfyldt sted i sjælen.

Prøv et øjebliks tid at reflektere over, 
hvorfor vi egentlig fejrer julen.
Mind dig selv om, hvad det er,
der virkelig betyder noget her 
i livet."

Fra Værd dig selv: Det er din jul
                      
Snart skal der tænkes på julegaver. Jeg har strikket en enkel gave efter ønske. Resten skal så findes.For mig er det genialt at bruge nettet. Jeg er ikke vild med at komme ud i butikkerne.
Jeg elsker at give gaver, men har svært ved trængselen.

Alle ønskesedler er nu i hus, så nu skal der blot skabes overblik.

Nogle år har jeg været heldig at kunne tage ud tidligt fra morgenen. Det er et godt tidspunkt, men det kommer ikke til at ske i år.

I familien snakker vi hvert år om at reducere gaverne - mon det lykkes i år?

Næste år kan det være, der bliver tid til hjemmegjorte gaver - næste år er jeg gået på efterløn.

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Glæder mig allerede til december 2015.

Men nu er det nuet, der gælder.

I eftermiddag skal jeg mødes til en kop kaffe med yngstedatter. Det vil jeg tage mig tid til at nyde.

Glædelig 11. december



 

3 kommentarer:

  1. ååååhhh det bliver så dejligt næste år.... Du kan glæde dig dig!
    Men erfaringerne fra tiden i arbejdslivet har man med sig.. også til at prioritere tiden, den dag man har den "for sig selv"! For man ved, at tiden er dyrebar....
    Julegaverne er der næsten styr på... Vi er kun 6, så det begrænser jo indkøbene.
    Hyg dig med din datter... Jeg skal til Herning og hente min datter. Er det ikke dejligt med sådan nogle pigestunder?

    SvarSlet
  2. Jo Anne - dejligt med pigestunder. Vi må benytte os af, når de har tid og så må alt andet vige. Hyg osse du dig med din!

    SvarSlet
  3. Datter-tid er dejligt. Og jeg er også begejstret for muligheden for at købe gaver på nettet. Jeg er ikke nogen god shopper - hverken i juletiden eller resten af året - så en gods ønskeseddel og indkøb på nettet passer mest til mig.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.