fredag den 12. december 2014

12. december 2014 - på standby

Inderlig jeg længes
efter vår, men vintren strænges,
atter vinden om til nord!
Kom, sydvest, som frosten tvinger,
kom med dine tågevinger,
kom og løs den bundne jord!


12. december - halvvejs mod juleaften.

Skolebørnene er allerede ved at være godt kulrede af al den virak.

Jeg havde en dejlig eftermiddag med yngstedatter i går. Et par julegaveindkøb blev klaret ved samme lejlighed.

Hun fik sin halsdisse og uglepulsvarmerne. Det passede hende fint.

Jeg fik en dejlig æske chocolade, som hun havde hjembragt fra New York.

Jeg tror dog ikke det var den, der gav mig ondt i maven - men faktum er:

- at jeg ikke fik meget søvn i nat - vågnede kl. godt 4 og havde rumlen i maven og lyst til at "ofre"

I morges var jeg ikke meget værd - og selvom jeg først skulle møde kl 10  orkede jeg ikke at troppe op på arbejde.

Så jeg meldte mig syg.

Her sidst på eftermiddagen går det lidt bedre. Jeg har bare hængt eller ligget i dag - og det vil jeg fortsætte med resten af dagen.

Jeg synes sådan en dag er uendelig trist. Koldt er det ude og intet bliver gjort inde - det er spild af en god dag.

 Håber jeg har samlet kræfter til at holde weekend i det mindste.


Strikke Rikke lavet til min yngste datter for mange år siden. Den var længe undervejs husker jeg.
                 
God weekend

1 kommentar:

  1. Åhhh... God bedring... Øv-dage er lige til at hælde ud med badevandet. Skynd dig at få det godt, så du kan nyde weekenden.
    Vi havde familien samlet. Så jeg bruger dagen til genopladning, men det er da bedre end at være syg!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.