tirsdag den 2. december 2014

2. december 2014

"Du er ikke forpligtet til at opfylde andres forventninger om,
hvad der hører julen til.
Vil din planlægning og dine forberedelser gøre julen til 
en rigere oplevelse?
Ved at frigøre dig selv får du styrken til at skabe en mere 
meningsfuld måde for, hvordan juledagene kan tilbringes."

(citat fra "Det er din jul")

                                     
 
Tja, jeg synes det kan være svært at frigøre sig! Men jeg vil gøre forsøget på de ting, jeg synes tærer af overskuddet.

Glædelig 2. december

1 kommentar:

  1. Vi har lige købt julesmåkager og boller i Bilka. Får besøg af netværket og hjemmebag får de ikke her... så ville jeg gå helt op i limningen! Jeg vil nyde at være sammen med dem... og så får de noget hjemmelavet, som jeg har nydt at fremstille!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.