mandag den 22. december 2014

22. december 2014 .... afsavn

Holder død eller lange afstande i juledagene
dig væk fra dem, som du holder af, så prøv alligevel
at holde dem fast i tankerne. 
Måske et lille ritual til ære for dem
eller du kan også overveje at ændre på en daglig rutine for at lindre 
smerten over sorgen og længslen


Fra Værd dig selv
 Mange må undvære én eller flere de holder af i julen af den ene eller anden grund. 

Jeg tænder et lille lys for dig og dig, som ikke er her mere 

Roen har sænket sig. Jeg er i god tid med det hele

Indkøb til juledagene er klaret. Der er sikkert noget, der er glemt, men vi klarer os. 

Boller er bagt

Sengetøjet er skiftet. Det årlige bad er taget

Juletræet  er pyntet 

                                      

                                           

Gaverne er pakket ind

                                   

Jamen er det så ikke bare at nyde

Det er da det vi skal

Hygge Hejsa

2 kommentarer:

  1. Hvor dejligt at være klar med det hele. Så kan dagen i morgen bare nydes! Her mangler vi stadig en gave. Og at pakke nogle af de indkøbte ind.

    SvarSlet
  2. Det skal virkelig NYDES... julens traditioner, der binder fortid og nutid sammen.
    Jeg tror mine minder om personer og jul knytter sig til samlerne. Jeg bliver dybt berørt af mange julesalmer og tænker på den og den fra mine cirkler....

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.