onsdag den 24. december 2014

24. december 2014 ...... Så det jul

Hvad du ønsker skal du få
dog  først du skrive må 
kommentar hos knittingbykaae



                                       

Jeg har allerede fået løfte om en dejlig julegave. Bogen her vandt jeg d. 22.

Den glæder jeg mig til at stifte nærmere bekendtskab med.

Endelig nåede vi frem til det, der nu har været fokus på temmelig længe - nemlig juleaften

Derfor er der blot tilbage 

at ønsker alle glade dage

snart skal her igen være fokus på strik

blot jeg lige får skaffet mig rum og overblik


I ønskes alle en dejlig juleaften






4 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig i denne tid... for under træet jeg ved, at Kofteboken ligger... med gavekort fra Erik til mig!
    Jeg så du havde vundet bogen og glæddde mig på dine vegen... nu er det spændende, hvilke kofter vi falder for!!!
    Jeg ønsker dig og dine en rigtig hyggelig jul... husk nu strikkepauserne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt med gode gaver under træet - ja, nu må vi se om kofterne er mig. Jeg er ikke så god til mønsterstrik, men glæder mig til at modtage bogen. Nu er familien ude af huset, så nu er der tid til strik

      Slet
  2. Også rigtig glædelig jul til dig og dine.
    Knus Unni

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din hilsen Unni - håber du er kommet godt igennem julen.

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.